אלרגיה עונתית וכרונית וחולשת מערכת חיסון


סובלים מנזלת כרונית, נזלת אלרגית, נזלת עונתית?

נזלת אביבית או בחילופי עונות?

אף סתום, חולשה של מערכת חיסון,

האף שלך מטפטף?

הסינוסים חסומים?

קשה לך להירדם בלילה כי האף סתום?

מתעוררים עייפים בבוקר כי היה קשה להירדם בגלל האף הסתום?

או שהשינה לא איכותית כי קשה לנשום?

מתעוררים כשהפה יבש, הגרון מגורה בגלל נשימת פה?

הצורך בקינוח אף תכוף ותחושה של אף סתום פוגעים באיכות החיים שלך?

בכל תיק יש לך שקית טישיו מוכנה לכל צרה?

מה אפשר לעשות?

אז קודם כל חשוב שתדע/י  יש לי פתרון עבורך.

הגעתי אל מיכל דרך המלצה של חברה, לטיפול עבור הבת שלי, בת ה10. הבת שלי סבלה (אני עדיין לא מאמינה שאני כותבת את זה בעבר, סבלה ולא סובלת) מנזלות כרוניות, שיעולי סטרידור, גירויים בעיניים, אף סתום, יובש בעור, פטריות בעיור שהולכות וחוזרות, במשך כל השנים אני יכולה לומר שניסינו הכל הן ברפואה הקונבנציונאלית והן ברפואה הטבעית, היינו צמודים למשאפים, כדורי אלרגיות, הרבה מחלות חום, וירוסים שונים, ניסינו דיקור אצל מדקרות שונות, חדרי מלח, טיפולים אצל 3 הומאופתים שונים, כלום, אבל כלום לא עזר, הייתי מיואשת לגמרי וחשבתי שאין מה לעשות, זו ההתמודדות שלנו וכנראה שהמשאפים יהיו צמודים אלינו עוד שנים רבות. עד שהגענו אל מיכל, אני מוכרחה לומר שמהרגע בו פגשנו את מיכל, גם אני וגם הבת שלי הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, היא שידרה ביטחון ויידע, המפגש איתה היה נעים ואותנטי, האנרגיות בקליניקה היו נעימות ועוטפות, ההסבר של התהליך היה מדויק והובהר לנו מההתחלה ששיתוף הפעולה שלנו נדרש עבור הצלחת הטיפול שכולל בשלב הראשון, שינוי תזונתי משמעותי, מיכל הנחתה אותנו לשינוי תזונה, ילדה בת 10 שיתפה פעולה, ממש לא מובן מאליו, אבל שתינו הרגשנו ככ בטוחות בידיים של מיכל מההתחלה שקל היה ללכת איתה ועם ההנחיות שלה לטיפול. הטיפול היה משולב עם תזונה, דיקור, שיחות פסיכותרפיה ועוד דברים שאני אפילו לא זוכרת להגיד את שמם. מראש מיכל אמרה שהשלב הראשון בטיפול ייערך 3 חודשים וכך היה בדיוק!!! אחריי 3 חודשים של ניקוי וטיפול אצל מיכל וע"פ ההנחיות שלה, הקסם קרה, קשה לי לנסח במילים, אבל מעבר לכך שהאלרגיות נעלמו והעור נרפא, הילדה התחזקה מבפנים ובמחוץ, עור הפנים שלה השתנה, מצב הרוח שלה השתפר והביטחון שלה התחזק פלאים. מיכל הצליחה לעשות את מה שאף טיפול או מטפל לא הצליח איתנו ועל כך אני מודה לה ואמשיך להודות. כיום אנחנו ממשיכות להגיע אל מיכל אחת למספר חודשים לשימור התהליך שהשגנו, הבת שלי ככ אוהבת ללכת אליה ומרגישה ככ טוב כשהיא יוצאת ממנה שביקשה ללכת בתדירות גבוהה יותר, על אף שעפ ההנחיות של מיכל, היא לא חייבת.

אני ממליצה בחום לכל מי שסובל ממשהו, כל דבר, למיכל יש ככ הרבה יידע, ניסיון וכלים שרכשה במהלך השנים וזה מתווסף לאנרגיות המדהימות שלה, לאותנטיות וליושרה. היום ברור לי לאן אני פונה כשיש בעיה איתי או עם בני ביתי, מרגישה מבורכת שמצאתי והגעתי אל הידיים הכי חמות ונכונות שיש.

אז מה אני יכולה לעשות עבורך?

כבר למעלה מ 2 עשורים ליוויתי רבים שסבלו מאלרגיה כרונית, עונתית, אביבית ובכלל חולשה כללית של מערכת החיסון. עד היום סייעתי לריפוי של מאות מטופלים שסבלו מהתופעות המציקות וניתן לומר ממש בלתי נסבלות.

גם אני באופן אישי סבלתי מהצרה הזאת במשך כ 2 עשורים מחיי וחייבת לומר שלא ראיתי את הסוף באופק.

לשמחתי … החלמתי לגמרי לפני הרבה שנים, טיפלתי בעצמי בהצלחה ואיני סובלת כלל…  איכות החיים שלי, הבריאות שלי ובכלל חווית החיים שלי השתנו לגמרי מאז שהחלמתי.

כבר 20 שנה שחווה בריאות מיטבית ואיכות חיים משובחת.

גם לך מגיע לחיות בבריאות מיטבית ובאיכות חיים מעולה.

מה זה בכלל אלרגיה?

אלרגיה היא תגובה חריפה של מערכת החיסון לחומרים שהגוף זיהה בטעות כמזיקים

הסימפטומים האופיניים:

נזלת, עיניים דמעות, תחושה של סינוסים גדושים,

לעיתים גם העיכול לא לגמרי במיטבו ולנזלת מצטרפים כאבי בטן, גזים ואי נוחות עיכולית.

ולכל "החגיגה" הזו מצטרפת עייפות ורצון למנוחה.

טיפול באלרגיה עונתית או כרונית

מסורתי כולל שימוש בתרופות אנטי-היסטמינית וסטרואידים

חשוב להבין את הנזקים האפשריים של טיפול באלרגיה באמצעות סטרואידים, כאשר השימוש בהם עשוי להיות נחוץ לטיפול בתסמינים חמורים.

שימוש ממושך בסטרואידים עשוי לגרום לתופעות לוואי ואף למחלות מערכתיות:

עליית לחץ דם, עליית משקל, עייפות, עיוותי ראייה ושיבוש רמות סוכר בגוף

 בנוסף, ניתן גם לראות השפעות שליליות על העור כמו רגישות, ופריחה ועוד

טיפול באמצעות סטרואידים בעייתי גם בטווח הקצר, עלול להוביל להפרעות קשות במערכת העיכול, אי שקט, קשיים בריכוז וקשיי שינה,  כאבי ראש, סחרחורות, החלשות רקמות שונות בגוף ואף קרעים בעור, יתירה מכך, הסטרואידים מפחיתים  את עמידותו של  הגוף למחלות..

לכן, חשוב כל כך לטפל בבעיה באופן טבעי וכמובן מהשורש.

טיפול באמצעות סטרואידים אינו מרפא, אלא מזיק, אם אין ברירה במקרים מיוחדים ניתן לבחור בשימוש בסטרואידים, אבל כמובן לזמן קצר ולהמשיך בטיפול מדוייק, טבעי שמטפל מהשורש ומאפשר פתרון אמיתי ועמוק של הבעיה.

כמטפלת ברפואה סינית, רפואה טבעית ובכלל טיפול הוליסטי אני משלבת כלים רבים ומאוד יעילים בטיפול.

הכלים שבהם אני משתמשת לצורך ריפוי מטופלים שסובלים מאלרגיה, נזלת כרונית או נזלת אלרגית ובכלל חולשת מערכת חיסון הם:

דיקור, צמחים, אונטסו, טיפול במגע, הומיאופתיה, תזונה מותאמת אישית ומשלבת גם טיפולים אנרגטיים של גופנפש.

כל אלו כמובן לאחר תשאול מקיף ומדויק כך שאני מכירה את המטופלים שלי 360 מעלות ומתאימה להם את הטיפול האישי והכי נכון עבורם, למען בריאות שלמה ואיכות חיים משמחת.

לקביעת תור ולייעוץ טלפוני מלאו את הטופס ואחזור אליכם

מאמרים אחרונים

WhatsApp chat
Call Now Button